A DNES TO NEBUDE JEN O SLOVECH

O recyklační soutěži Balakryl jsme už informovali. Dnes Vám přinášíme další fotografii, jak jsme vlastně v Brně tvořili a co kutili i naši "soupěři":-) Tak se pokochejte. Třeba i Vás to inspiruje, aby jste zachránili nějakou starou věc z koše a dali jí nový tvar a smyl. 

P. S. Mrkněte i na tyto odkazy:-)

https://www.balakrylrecyveci.cz/detail/cz/fotoreportaz
https://www.facebook.com/pg/balakryl/photos/?tab=album&album_id=1354330791317003































Komentáře

  1. Tohle jsou super věci a líbí se mi, jak jim vdecháváte nový život. Kéž by si s tímhle dokázalo poradit více lidí. Nebo spíš kdyby se tím nechali inspirovat. Nemám rád moc ten konzumní styl života, kdy se prostě staré vyhodí a koupí nové. Pak jsou plné sběrné dvory. Jako třeba já jsem i takový člověk, že když mi firma na práce ve výškách sundala starý okap, tak jsem ho ještě dvakrát použil, než jsem se ho definitivně zbavil. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujalo mě, že se článek nezaměřuje jen na teoretické rady, ale zdůrazňuje potřebu konkrétních činů a změny chování. Protože je pravda, že chtít a umět si přát je jen první krok. Opravdová proměna vyžaduje, abychom se nebáli vystoupit ze své komfortní zóny a začít něco dělat. O tomhle tématu jsem nedávno četla tady zajímavý článek.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky