KT design ve Vnitroblocku

V sobotu 9. 9. 2017 se KT design vydal obhlídnout unikátní prostor bývalé tovární haly v pražských Holešovicích, který nese název Vnitroblock. V pátek a v sobotu se tam konala jedna z mnoha akcí - tentokrát šlo o módní dvoudenní maraton plný šperků, módních doplňků a worshopů - Slou Fashion Days (http://www.slou.cz/). Obdivovali jsme jak kartónový nábytek, tak i industriální šperky, papírové kabelky apod. Samozřejmostí byla dobrá káva a občerstvení. Zároveň zde byli představeny výrobky z workshopů soutěže Recy věci, které vznikly v Praze a Brně. Balakryl zde vystavil několik kousků, které do akce krásně zapadli. Na propagačních materiálech a bannerech byl představen i příběh vzniku soutěžních kousků. Doporučujeme osobní návštěvu. Podívejte se do naší fotogalerie






















Komentáře

  1. Moc pěkné věci, by určitě řekla moje manželka. Já na tohle, přiznávám se, moc nejsem. Proto jsem si svoji první kancelář zařizoval přes konzultace interiérového designu. Zkrátka a dobře jsem chtěl kancelář, která bude příjemná, praktická, hezká pro klienty, ale já sám jsem si na to nevěřil. A manželku jsem v té době ještě neměl. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To musela být super akce! Mám tyhle umělecky zaměřené festivaly moc ráda a jsem ráda, že se nědějí už jen v Praze, ale přesunuli se i k nám do Brna. A ještě jsou zaměřeny na udržitelnost, která je mi také blízká a vždy se dozvím něco nového. Inspiruju se nejvíc u
    československých návrhářů a umělců.

    OdpovědětVymazat
  3. Já obdivuji kreativní techniky, které můžou zásadním způsobem ovlivnit interiér celého bytu. Pro mě je, ale nejdůležitější kvalitní matrace z paměťové pěny, kterou jsem si koupila zde. Je to perfektní příklad, jak propojit funkčnost a moderní design. Nejen že zajišťuje dokonalou podporu těla, ale zároveň dotváří celkový harmonický vzhled ložnice.

    OdpovědětVymazat
  4. Interiérový design je pro mě nedílnou součástí tvoření útulného a harmonického domova. Ráda vyrábím vlastní dekorace, a tak jsem si na stránkách https://www.recenzopedia.cz/dilna-stavba-zahrada/pajeni/pajecky-mikropajka/, kde srovnávají a recenzují nejlepší mikropájky jednu vybrala. Díky ní můžu vyrábět vlastnoručně dekorace, nebo jí použít na drobné opravy nábytku. Baví mě experimentovat s barvami a materiály, které dodávají interiéru ten správný šmrnc.

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem četla o projektu KT Design ve Vnitroblocku, inspirovalo mě, jak lze i v moderních prostorech propojit kreativitu s funkčností. Vytvořit interiér, který je zároveň praktický a krásný, je něco, po čem většina z nás touží. Pokud plánujete oživit svůj domov a dodat mu šmrnc, doporučuji se podívat na střešní plissé rolety .Jsou stylové, elegantní a pomohou vám vytvořit příjemnou atmosféru, ať už v bytě nebo kanceláři.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky